Online adventskalender

En online adventskalender er en flott måte å markedsføre din bedrift på og tiltrekke deg nye kunder. En online adventskalender er en quiz der deltagerne kan åpne et nytt vindu i kalenderen hver dag i desember helt frem til jul. Å markedsføre bedriften gjennom en online adventskalender kommer til å få flere mennesker til å åpne opp øynene for din bedrift og de produktene og tjenestene du tilbyr. Dette kommer helt sikkert til å gjøre deg mer synlig i jungelen av bedrifter med alle deres annonser og reklamer før jul. Prøv det nå, og oppdag alle fordelene din merkevare kommer til å få av å kjøre en adventskalender!

Det er enklere enn noensinne å lage en online adventskalender for din bedrift, og få den på ditt nettsted og Facebook-siden. En digital julekalender kan være akkurat det din bedrift trenger for å få nye og lojale kunder. En adventskalender vil skape mer trafikk på ditt nettsted og engasjere dine kunder på en helt ny måte.

Alt du trenger å gjøre for å få en julekalender på Facebook og website er å rett og slett klikke på en knapp. Du kan velge mellom forskjellige maler for din adventskalender, eller så kan du lage ditt eget design. Du kan også velge ut spørsmålene og svarene til quizen, og velge hvor mange vinnere du vil trekke ut, og om du vil trekke en vinner for hvert av vinduene i kalenderen, eller etter at kalenderen er ferdig.

Adventskalenderen er tilgjengelig på mange forskjellige språk – for bedrifter med avdelinger i forskjellige land. Kalenderen er tilgjengelig på engelsk, norsk, svensk, dansk, tysk, spansk (castellano), finsk og estisk. På den måten kan du skreddersy kalenderen så den passer til dine behov.

Online adventskalender som del av din markedsførings-strategi

Bedrifter i Tyskland og de nordiske landene har tatt i bruk merkede adventskalendere for å markedsføre seg selv i flere tiår allerede. Adventskalendere er gode verktøy å bruke i din markedsstrategi før juleferien, der din bedrift kan bli mer synlig og tiltrekke nye kunder på en rimelig og svært effektiv måte. Kunder elsker å føle at de får noe tilbake fra ditt selskap, og det å ha mulighet til å vinne kule premier er den perfekte måten å samhandle med ditt publikum på. Øk salget ditt gjennom hele desember mens du informerer om ditt selskap og dine produkter eller tjenester.

Hvis du velger å stille spørsmål om ditt selskap eller dine produkter i quizen, må deltagerne i  julekalenderen gjøre noen undersøkelser og skaffe informasjon om deg for å besvare spørsmålene. På den måten engasjerer du dine kunder på en spennende og interaktiv måte, samtidig som du får dem til å lære mer om din bedrift eller dine produkter.

Online adventskalender

Online adventskalender vil garantert få frem julestemningen!

Julesesongen handler om familie og venner som utveksler gaver, velsmakende mat og generøsitet. Det er en tid for glede og fryd, for fred og gaver. Ta med ekstra glede til ditt publikum med en digital adventskalender der deltagerne har muligheten til å vinne kule premier! Dette kommer til å skape bedre dialog med eksisterende kunder og hjelpe til å tiltrekke nye, samtidig som du får vise frem dine produkter.

I kalenderen kan du enten kjøre en quiz med spørsmål og svar, eller så kan du gi kundene et unikt tilbud på dine produkter og tjenester hver dag i desember helt frem til ferien. Vinnerne kommer helt sikkert ikke til å angre på at de ble med i konkurransen når de stikker av med den fantastiske premien!

Hva kommer min bedrift til å tjene på å kjøre en adventskalender i desember?

Desember er en måned der mange folk fortsatt leter etter gode gaver til sine venner og familie. Dette gjør at desember er den perfekte tid å reklamere for dine produkter og tjenester med en adventskalender for bedrift. Del adventskalenderen på nettstedet til ditt selskap og på Facebook-siden før desember begynner, noe som lar folk forhåndsregistrere seg og se frem til kalenderen starter i desember. Dette er en god markedsstrategi for å øke omsetningen, tatt i betraktning at detaljhandelen øker dramatisk før jul.

Gode råd for ditt bruk av online adventskalender:

  • Reklamer for din kalender i god tid på forhånd
  • Legg til kalenderen på ditt nettsted
  • Publiser kalenderen på din Facebook-side
  • Opprett en separat kalender kun for dine ansatte

Din bedrift har mange gode grunner til å kjøre en adventskalender

En adventskalender kommer til å engasjere dine ansatte på en interaktiv måte, og noen av dem kommer til å bli heldige vinnere av en kul premie. Med en digital adventskalender vil du tiltrekke nye kunder og skape en god dialog med ditt publikum. En adventskalender kommer til å vise ditt publikum at ditt selskap er morsomt og kjærlig, som elsker å gjøre folk glade, samtidig som du får vist frem dine produkter og tjenester.

Det betyr ikke noe om du velger å kjøre en adventskalender mot kunder eller ansatte, en adventskalender kommer uansett til å engasjere og skape spenning i feriesesongen. En quiz for dine ansatte kommer til å gi deg spente ansatte, mens en kalender for dine kunder kommer til å gi deg flere følgere på Facebook, flere likeklikk og økte salg. Det kommer også til å gi deg mange flere abonnenter på dine nyhetsbrev. E-post markedsføring er den type kampanje som gir de beste avkastninger på investeringer, og du kan fortsatt oppdatere de nye abonnentene av ditt nyhetsbrev med informasjon om ditt selskap, gode råd og tips, artikler, gode tilbud på dine produkter, eller hva du synes er viktig informasjon.

Installer kalenderen på ditt nettsted og din Facebook-side, og så vil du få enda flere folk til å bli med på den morsomme jule-quizen! Facebook er fortsatt flaggskipet av sosiale medier når det gjelder markedsføring, og deltagerne kommer til å dele din adventskalender med sine Facebook-venner. Dette kommer til å gi deg flere kunder og bringe glede hver dag når et nytt vindu åpnes i adventskalenderen. Hvem blir heldig(e) vinner(e) av din adventskalender? Tiden vil vise!